Anmälningsvillkor

Du kan anmäla dig via hemsidan under respektive utbildning, via mail till vår mailadress info@theacademy.se eller via telefon, 035 – 15 70 70.

När du anmäler dig via hemsidan: 
När du har fyllt i dina uppgifter och skickat dem till oss får du en bekräftelse till din e-post adress som visar att vi har tagit emot din anmälan. Inom två-tre dagar får du reda på om du har blivit antagen till utbildningen och du får då en mer utförlig anmälningsbekräftelse med information till din e-post adress. En månad innan respektive utbildning skickar vi ut ett specifikt schema och kompletterande information. 


BETALNING
Du får en faktura på utbildningen ca 4 veckor innan kursstart och denna ska vara betald 20 dagar innan utbildningen startar. Om vi saknar din betalning på förfallodatumet kan du inte vara säker på att du har kvar din plats på utbildningen. Kontakta oss om det föreligger speciella skäl för att din inbetalning blivit fördröjd. Vill du dela upp betalning eller låna till din utbildning? Vi samarbetar med HumanFinans som hjälper dig med detta. 

Länk Pil Human Finans


AVBOKNING
Anmälan är bindande. Vid avbokning senare än två månader innan kursstart utgår en administrationskostnad på 1250:-. Vid avbokning senare än två veckor före kursstart krävs även läkarintyg. 

Blir du sjuk under utbildningen sker ingen återbetalning, du får istället möjlighet att fullfölja utbildningen vid ett senare tillfälle.

ÖVRIGT
Våra utbildningar vänder sig till dig som tar din utbildning seriöst. Att passa tider, utföra de uppgifter som tillhör utbildningen, kunna fungera i grupp och kunna ta emot och ge feedback utifrån de instruktioner som du får är något som vi förutsätter. The Academy anser sig annars ha rätt att avboka och återbetala din utbildningsplats med hänsyn till både dig själv, övriga utbildningsdeltagare och The Academys anseende och varumärke.